Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

miercuri, 13 octombrie 2010

Romania,te iubesc...?

Sunt sigura ca multi dintre voi vor sa plece din Romania.La fel de multi au si facut-o si asta imi doresc si eu....
Dar ieri,un ungur mi-a luminat mintea.
A inceput cu povestile lui ca Transilvania ar fii o domnita si ca Romania ar fii stapana ei si ca o asuprim, ca Ungaria o sa salveze Transilvania.
Atat de mult m-am enervat cand a zis ca istoria Romaniei e doar o poveste si ca istoricii romani spun doar baliverne.
Ia cara-te frate in Ungaria matii si nu mai comenta atat asupra Romaniei ca tu traiesti in ea,nu noi traim "la Ungaria",la mata!Mai ales ca a spus ca rromii(tiganii) sunt aceeasi chesti cu romanii.
Bozgorii naibii....
Dracia dracului.

2 comentarii:

  1. ai dreptate..ungurii sunt niste ofticati si nu mai gasesc alte moduri prin care sa-si exprime prostia...sunt atat de cretini si idioti incat si prostia vrea sa fuga de ei

    RăspundețiȘtergere

si-au bagat nasu'