Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

luni, 24 ianuarie 2011

Kaaa-bom

Asea...am o poveste pentru voi( stiu ca nu o sa cititi pana la capat sau chiar deloc). E povestea micului Timmy caruia soarta i-a tras o flegma sanatoasa in bolul cu cereale.
Timmy era un pusti de 10 ani,cu pantalonii trasi pana la subsori si maleta cu 101 dalmatieni.
Intr-o zi,cand venea de la scoala,pe pusti l-a calcat masina. Dracia dracului si cu Dacile astea. Apar de unde nici nu te astepti. Oricum,Timmy s-a facut terci sub rotile masinii. Yummy,zeama da' creier.
Dar intr-un final a deschis ochii si s-a trezit in Rai. Smeeeecher.
S-a plimbat putin pe acolo,vaznadu-l pe John Lennon fumand relaxat niste iarba si pe Elvis molfaind un cheeseburger.
Nestiind ce sa faca,a ratacit pe meleagurile Paradisului pana s-a intalnit cu Dumnezeu('Niezao!!)
Luandu-si inima in dinti si tragandu-si chilotii peste pantaloni,Timmy I s-a adresat sfios.
-Scuza-ma,sunt Timmy si am o nedumerire.
-Atunci ai venit la Omu' potrivit. Eu sunt Bossu' cu aura,cel mai smecher dintre smecheri.Cu ce te pot ajuta?
-Am cam murit si vreau sa ma intorc inapoi.
-Uite cum facem. Da o tura pe aici,distreaza-te. Avem di tati, zau de nu.
-Ok,o sa vad cum sta treaba.
Dezamagit,copilul s-a departat de Bossu' cu aura si a ratacit pe strazile Raiului. Pana s-a intalnit cu un inger.

-Trafic de organe,pustiu'?
-Nu,m-a calcat o masina.
-Viata e dur. Eu sunt Smecheru' si ma ocup cu afaceri TOTAL legale.
-AHA.Eu sunt Timmy si cercetez Raiul.
-Ai picat la tanc. Avem tot ce iti doresti. Gagicute frumoase,bere,cluburi si vile.
-Mama nu ma lasa sa beau bere.
-Acum e cam ocupata sa iti stranga creierii de pe asfalt deci nu cred ca o sa observe ce faci tu pe aici.
-Oricum,Raiul nu-i de mine. As vrea sa dau o tura si prin Iad.
-Hmmm,e alegerea ta. Cine sunt eu sa te opresc de la toturile vesnice?
-Mersi...cred.
-Baflta la bodega cu rahat!

Timmy a plecat in Iad,sa vada cum sta treaba si pe acolo. A ciocanit la usa Iadului pana cand cineva i-a deschis.

-Buna,sunt Timmy si...
-Sunt din ce in ce mai tineri,dom'le. Oricum,intra.

In Iad nu era foarte naspa. Femei goale,cluburi de noapte,Hitler stand la amsa cu teroristi. Viata nene!

-E ciudat aici si pute.
-Nu mi te plange mie,delicventule.
-Nu sunt delicvent. Am fost calcat de o masina si am avut de ales intre Rai si Iad.
-Atunci te duc la sefu'. Te ajuta el cu orice ai nevoie.

Demonul l-a dus pe Timmy pana la pragul usii ce dadea in biroul Diavolului. Pe usa scria "Lucifer Wilson. Relatii cu clientii la camera 666."
Baiatul a batut la usa simtind cum i se inmoaie genunchii si cum un fir de urina ii cadea in jos,pe piciorul stang.
-Intra,intra,INTRA!
-Buna ziua,sunt Timmy si...
-Ce ai facut copilu',ti-ai omorat mama cu lingurita?

-Nu,am murit strivit de o masina.
-Esti indecis,nu?
-Deah.

Sa ai grija de copiii tai era naspa dar sa indrumi un pusti care tocmai se pisase pe el era de-a dreptul de cacat.
Lucifer s-a gandit ce s-a gandit si i s-a adresat lui Timmy in cel mai dragut fel posibil.

-Uite,daca Dumnezeu nu te-a oprit in Rai si nici eu nu pot sa iti rezerv un loc in spelunca asta inseamna ca ai treburi neterminate pe Pamant. Asa ca intoarce-te acasa.

Cuvintele acestea au fost ca o partida de laba sanatoasa pentru Timmy. Fara niciun cuvant in plus,baiatul s-a intors acasa.
Zilele au trecut iar Timmy traia viata din plin. Totul era minunat PANA L-A CALCAT UN AUTOBUZ!!!!

Dumnezeu si Lucifer se uitau la el cu o oarecare mila amestecata cu un strop de umor.

-Ei pustiule,soarta ti-o trage dur pe la spate.


Aceasta a fost povestea lui Timmy iar morala e urmatoarea: Nu am o morala dar iti pot da un sfat de tot rahatu' :

Cand ai o problema gandeste-te ca in lume cineva e ingropat in fecale pana la tample.



~The-FUCKING-end~

6 comentarii:

si-au bagat nasu'