Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

miercuri, 16 februarie 2011

N-am.

Am sa-mi trag un glont in cap si am sa-mi fac o gaura. Si-am sa vad lumea prin ea intr-o alta aura.

-Vama Veche-

Blogul se inchide pe o perioada nedeterminata. E timpul sa imi iau lucrurile,sa imi sterg mucii cu maneca si sa imi iau adio.

Au revoir,sayonara,good bye, tai-tai, dragi prieteni.

Iar pentru hypsteri...I'll be back.

Asa ca ma duc,ma duuuc,ma duuuuc,ma duc ca m-astepta ai mei la masa. Fiindca o da pe Geta,fiindca o da pe Geta,fiindca o da pe Geta pe Acasa!

4 comentarii:

  1. NIUUUUUU! Vezi cum esti tu don'soara? Eu ce naiba mai citesc? Cine imi va mai da un "old good motherfucking smile" ? Cine? AH?AH? ia zi! >=(

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh my,nu disperati. O sa revin. Doar ma ocup de milioane de proiecte.Cand termin treaba,se redeschide taverna!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine sa ai un ajutor la blog mai ales cand e vorba de 2 tipe ca voi ..(^.^)-b eu sa fiu aici sa citesc .
    hugs bitches

    RăspundețiȘtergere

si-au bagat nasu'