Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

duminică, 13 martie 2011

Spotlight.

'Cause I had a little bit of bad luck. Shine light on me,please.

Pot spune sincer ca Duminica e o binecuvantare. E o zi ok, afara nu e frig si persista sentimentul ala ca a trecut vremea ghinionului meu.

Da, fratilor. Gata. Simt ca lumina a cazut pe mine. Simt ca oportunitatile mi-au batut la usa. Simt ca soarta m-a sunat si mi-a zis sa ma duc dracului pentru ca acum e momentul meu. E anotimpului renasterii pentru mine.


Little darling, it's been a long cold lonely winter. Aici au avut mare dreptate The Beatles.

A fost o iarna a dracu'. Plina de dezamagiri si crize de identitate. Dar acum simt ca s-au dus zilele de plictiseala si depresie iar inspiratia e la usa mea.

Because you can be your own spotlight.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si-au bagat nasu'