Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

marți, 22 martie 2011

Star Trek


Iubesc Star Trek. Este cel mai tare serial din lume. Au fost peste 10 filme facute despre Star Trek.

Stiu ca in ziua de azi toata lumea spune ca " Oh..look at that geek, she/he loves Star Trek. You have fantasies with Mr. Spock?"

Uhm...NU! Nu e rau in a avea o manie pentru ceva. Cum ar fii jocurile video.
Da, eu si...in fine doar eu distrug joystick-ul full of joy. Pentru ca este mult mai bine pentru mine sa stau in casa, cu ochelarii pe nas, uitandu-ma la AXN Sci-Fi sau cititnd romanele lui Stephen King.

Si ar trebui sa imi pese cumva de pustanii de 14-15 ani care o "ard" noaptea prin cluburi?

150% Chances to be raped. Asa ca mai bine am face o intrunire a iubitorilor de Star Trek,Star Wars, benzi desenate si jocuri video, si am servi un ceai impreuna.

Asta daca nu indraznesc sa va rapesc 30 de minute din timpul pregatirii pentru "mega-ieseala in club"

MAY THE FORCE BE WITH YOU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si-au bagat nasu'