Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

vineri, 1 aprilie 2011

Sick-Sick-Sickness

When what you are is just what you own what have you become when they take from you almost everything?

- Stii, uneori il aud cum rade, acolo, ingropat pe deal.

- Nenorocitul inseamna ca se poate distra si in Iad.

- Crezi ca a fost bine ce am facut? L-am injunghiat de 9 ori. A fost barbar.

- Lingusitorii ca el merita inecati cu propriul sange mal. Era ca o pisica libidinoasa, cu ochi verzi si sticlosi. Iar o nemernica de mata sta moarta doar dupa ce o ucizi a noua oara.

- Dar puteam doar sa il speriem.

- Un santajist de talia lui nu se lasa speriat. De unde vin javrele astea, Diavolul este doar o replica jalnica a unui film din anii 80.


Va urez un 1 aprilie placut si sper sa il savurati cum se cuvine. Gustati o gluma buna si inghititi si o gluma proasta,

Multe multumiri domnului Stephen King, al carui roman "Jumatatea Intunecata" mi-a tinut de urat in serile de primavara.
Daca aveti curiozitatea sa il cititi , veti observa ca postul meu este inspirat de ridicarea din morti a lui George Stark.

4 comentarii:

si-au bagat nasu'