Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

miercuri, 27 aprilie 2011

Zero Percent

Buna. Hai sa ne cunoastem pe bune. Eu sunt Cel ce nu stia prea multe.
Te-ai gandit vreodata de ce scrii? Eu m-am gandit. Intotdeauna vor fi persoane care vor spune ca iti irosesti timpul facand ce iti place. Si s-ar putea sa le urasti. Eu le urasc dar nu in sensul rau. Le urasc pentru ca sunt prea realiste.
Ai vazut vreodata persoanele care scriu lucruri dark, de tipul razbunare?
Ai vazut vreodata persoanele care dau vina pe societate doar pentru ca nu se pot intrega?
Majoritatea acestor persoane spun ca vor sa fie diferite, sa realizeze ceva pentru a face o alta persoana mandra.
Dar cum reusesc asta daca dau vina pe societate pentru lipsa lor de incredere?
Stiu, e aparent stupid ceea ce zic acum. Dar mie nu imi e rusine sa spun ca e ceva in neregula cu persoanele care au ganduri atat de negre.
Scriitorul este cel ce are puterea de a forma lumi noi. Scriitorul nu da vina niciodata pe societate pentru ca nu e asa cum vrea el. De aceea este scriitor. Ca sa creeze.
Si stii ce e cel mai greu pentru un asemenea explorator? Sa ramana in largul marii. Adica sa ajunga in acel punct de disperare care se numeste "blocajul scriitorului". Si banuiesc ca nu incepe sa planga si sa zica " nimeni nu ma intelege,lumea este rea mimimmii"
Este adevarat ca lumea nu e intotdeauna placuta si draguta dar daca totul ar fi atat de usor, viata nu ar mai avea farmecul sau.
Si exista pentru oricine acel moment in care se intreaba " eu de ce fac ceea ce fac".
Tu de ce scrii, pictezi,desenezi,canti sau dansezi?


Dar nu trebuie sa te gandesti la ce am zis eu acum. In fond, nu stiu prea multe.

2 comentarii:

  1. brava,brava ralucah...mai dăjtept ca salmonela....si acum e randul tau sa zici ca ma iubesti si ca sunt cea mai tare...iar eu voi zice ca ai invatat de la cei mai buni adica eu =))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))vezi?
    ti-am demonstrat ca pot sa scriu si altceva decat nuvele cu zombie camatari care se scoala din morti sau cu canibali nebuni.

    RăspundețiȘtergere

si-au bagat nasu'