Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

joi, 2 iunie 2011

Lucky Number 7


-Sa stii ca nu e amuzant.
-Daca tu nu te poti bucura de o gluma buna, nu am ce sa-ti fac.
“-Daca tu nu te poti bucura de o gluma buna, nu am ce sa-ti fac.” Zise el cu o voce matinala de Don Juan
-Nu ma mai ingana.
-Daca tu nu poti rade la o copilarie banala, atunci…NU AM CE SA-TI FAC!
-Domnul scriitor face glume bune?
-Domnul agent literar este mirat de ceva in viata lui?
-Sa spunem ca acum le-am vazut chiar pe toate.

Michael Bronski si Dimitri Helton erau o tentativa de prieteni reusita. Cand Michael avea fazele lui proaste despre “plictiseala mea care loveste necontrolat”, Dimitri era acolo ca sa il imbete si sa il trimita la culcare.
Munca lui Bronski era in mare parte datorata sarcasmului si farmecului lui Dimitri. In fiecare roman al sau se puteau distinge urme ale indiferentei cu care Dimitri Helton trata problemele vietii.
Daca problema era prea complicata, o dadeai dracu’. Daca problema era prea simpla,ii lasai pe “juniori” sa o rezolve.
Michael Bronski avea un dar de a dramatiza orice rahat minuscul. Odata, si-a restartat din greseala calculatorul si era sa isi smulga parul din cap. Doar ca Helton a aparut la timp sa il informeze ca munca lui ramane salvata chiar daca i se darama toata sandramaua.
Poate ca agentul lui literar era un nemernic miserupist dar era nemernicul miserupist care te scotea din rahat si te trimitea la dus.

2 comentarii:

si-au bagat nasu'