Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

duminică, 19 iunie 2011

Despre artisti neintelesi sau "Iarta-ma mama ca m-am cacat pe covor"

Ziua 3.


"Be,eu pup buda pentru feşoara asta şi ea şe faşi !?"

Gandurile lui Vhasil3 zburau necontrolat la frumoasa fecioara.

"Ba feşoara pe dracu' gol ca shi fashi ea cu Bogdan.."

Inima artistului era ranita, mai ales ca femeia vietii sale se gandea numai la banii lui.

"M-o facut mama dăjtept,aşa că o să las un bilet dă adio şi plec în lumi. O să creadă că m-am agăţat de grinda,în hambar, da' mai dă-o dracului dă soartă!"

Caile dragostei erau ascunse sub umbra disperarii. Vhasil3 intra in sfera neagra a depresiei. Nici maacar gandul la spirtoase nu il mai linistea. Dar ca fiecare artist neinteles, durerea era ceva normal din viata lui.

"Mă piş pă tăţi. Că io' nu mai rezist."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si-au bagat nasu'