Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

duminică, 31 iulie 2011

Primul post oficial de boss

In ultimele 2 sau 3 zile - am uitat - am penetr...adica m-am bagat urat in locsorul vostru fericit, unde veneati din cand in cand sa mai cititi ceva frumos, de suflet pur ce aveti.

Ei bine, gata! Va anunt, ba, ca nu o sa mai fie chiar asa. O sa fie urat de-acum. O sa mai fie asa, din cand in cand, si ceva posturi de-alea cu care v-ati obisnuit, dar cum eu alta treaba n-am decat sa patinez pe net cu degetelele si cum eu ma entuziasmez tare cand aud ca am blog...o sa vedeti doar lupi ( si nu animale ) pe aici de-acu in colo si nu doar in colo: si in celelalte parti.

( am invatat de la daria ca tre' sa pun spatiu intre paragrafe. nu stiu de ce, dar pun. )

Si ar mai trebui sa stiti ceva despre mine: scriu pe un blog doar ca sa par intelectual si sa ma placa fetele si deci sa ma creada bun la pat. Bloggerii sunt buni la pat. Cred. Nu am incercat.Nu vreau sa-ncerc. Dar voi ar trebui. Fetitele, daca ma considerati intelectual ( si sigur ma considerati, vad o sclipire-n ochii vostri ) ma anuntati si..heheheeeee.

Raluca o sa ma omoare pentru asta. Si ce?


EDIT: blogul asta are tema de fete. eu n-am nimic de zis, ca-s nou..si ma multumesc sa fiu gazduit aici macar.

EDIT 2: sunt un pulifric care se da smecher pe net, dar in viata reala sunt vai de mama mea.

Un comentariu:

si-au bagat nasu'