Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

duminică, 24 aprilie 2011

Hell yeah.

Incep prin a va ura la toti Paste Fericit, sa aveti tot ce va doriti(chiar daca nu e prea posibil) si sa aveti mare grija la hipsteri.
Devin dubiosi si periculosi.
Asa, sa povestesc. Mergeam eu seara in drum spre casa, cu castile in urechi, ascultand si eu ca tot omu' niste Led Zeppelin, cand deodata vad niste dubiosi pe o alee slab luminata.
Fata lor nu se vedea deloc ( slava Tie, deoarece nu aveam chef sa raman cu sechele) dar se vedea lumina de la tigarile lor. Se apropia un individ de mine si de nicaieri ma intreaba: Auzi, n-ai chef sa dansam niste DnB, sa fumam niste rahat?
Ce plm? De ca as vrea sa fumez rahat?
Asa. Si raman eu stupefiata timp de 2 secunde pana imi iau inima in dinti si imi trag pantalonii si zic: Mie nu imi place Dnb-ul.
Tipul a ramas masca. Mai avea putin si facea spume.
" Apai, cum plm sa nu iti placa Dnb? Nu ai auzit de mimimimimimmimi si mimimmimimi"
Nu frate,ma doare in cur de digeiul Aurica Combinatoru' sau de dansul vostru tribal.
Eram in forma, ma dadeam mare cu tupeul meu de hipiot si de faptul ca eu nu purtam blocuri din alea de PVC in picioare cum au toti hipstareii.
Pai da frate. N-am chef eu de cacaturile voastre de out-sideri boschetari, homolai si cu fumuri in cap.
Asa ca " Keep chill and hippie on".

2 comentarii:

si-au bagat nasu'