Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

luni, 9 mai 2011

Basm adevarat

Cand aveam 5 ani am facut ceva de care nu sunt mandra. Pe langa faptul ca incercam sa mananc din pubela de gunoi sau o lasam pe sora mea sa ma fraiereasca cu fazele de genul" uite,tu ai o hartie din aia portocalie(10 lei) iar eu am 2 verzi(2 lei). Da-mi mie hartia aia si iti dau eu astea 2. Vezi,sunt mai multe!."
Cand aveam 5 ani, am fugit de acasa.
A fost o calatorie memorabila, aproape edenica. Mi-am legat 4 tricouri cu o pereche de ciorapi de lana si m-am strecurat din casa.
Ma simteam tare, eram si eu cineva. Eram punker rebel prescolar, fugeam ca vantul pe strazi.
Totul a fost minunat pana sa realizez ca nu am reusit decat sa fug pana la coltul strazii. De acolo incepea greul, acolo erau aia naspa cu " Iti dau bomboane daca vi in masina mea".
Asa ca m-am intors acasa. Mama nici nu a observat ca am disparut.
Am jurat sa ma razbun pentru asta, asa ca la 7 ani am facut treaba mare dupa usa.
Pure evil.

Kite

5 comentarii:

si-au bagat nasu'